، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

مهتا

نامزدی پسرخالم

1397/3/28 13:16
نویسنده : نسرين
548 بازدید
اشتراک گذاری

حمعه 25 خرداد

که روز عید فطر بود و نامزدی حامد پسر خالم.

چند روزی بود که بدجور گلو درد داشتم اما نخواستم این مراسمو از دست بدم.برای ساعت 3 وقت آرایشگاه گرفتم و بعداز آماده شدن چند تا عکس گرفتیم.وقتی داشتم با بابایی عکس مینداختم ژستای مارو که دیدی می گفتی مگه نامزدی خودتونه که اینجوری عکس میندازین.کلی سر این عکس گرفتنا خندیدیم.مراسم توی فاز 1 اندیشه تالار خاتون بود.خیلی زود رسیدیم.تو مراسم هم همش در حال رقص بودی طوری که خودم تعجب کردم هنوز سزجامون نشسته بودیم بدون اینکه من بگم رفتی وسط.(خوب دیگه بارها بهت گفتم به خواهرهای قرتی خودم رفتی )

عکسای توی خونه

 

عکسای نامزدی

از نامزدی که برگشتیم سرماخورگی من بدتر شد و روز شنبه رفتم دکتر و 2 روز استعلاجی گرفتم.الان هم تو خونه دارم این پست رو می نویسم و از این تعطیلات 5 روزه لذت می برم گرچه اوضاع گلوم وحشتناکهخنده

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 13:21
انشالله عروی و داماد خوش بخت باشن و خودتون هم زود خوب بشید.محبت
نسرين
پاسخ
سپاسگزارم
مامان صدرامامان صدرا
28 خرداد 97 23:26
همیشه به عروسی دخملی چقد قرتی شده😚😚
انشالله گلو دردتون بهتر شه خانومی❤
نسرين
پاسخ
ممنون عزیزم.از دعای خیر شما دوستان گلممحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 9:44
مبارکشون باشه
دختر شما هم خوب خوشگله هاااا
میون اون چند تا دختر از خوشگلی کمی نداره
خدا حفظش کنه
 راستی خوشحال میشیم به وب ما هم سری بزنین
مرسیییی
💞💞💞💞
💕💕💕
💞💞
​​​​​​​💕
نسرين
پاسخ
از لطفتون ممنون.با کمال میل وبلاگتون رو دنبال می کنمگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهتا می باشد